Follow my blog with Bloglovin

2 gedachtes over “

  1. Hoi Yvonne,
    Wat enorm herkenbaar!! Ook ik had precies hetzelfde. Ook de strijd met mezelf overigens.
    Ik heb mijn examen met glans gehaald. En het vak rekenen? Daar scoorde ik een 4 voor bij het examen. En nee…..Ik heb geen her-examen gedaan.
    Deze week moest ik mijn diploma kopieeren voor mijn nieuwe werkgever. En weet je? Nergens maar dan ook nergens is te vinden dat er ooit een rekenexamen heeft plaats gevonden. Sterkte met je sommetjes! Ik hoop dat je de relax-knop kunt vinden.

    • Hey Alien,
      Wat ontzettend leuk om weer eens van jou te horen! Nieuwe werkgever? Wat ga je doen? Je was (bent) zo’n mooie, enthousiaste en veelzijdige vrouw…k hoop dat je iets gevonden hebt wat helemaal bij je past! Schrijf je nog wel eens?
      Groetje!

Geef een reactie

